We’ve updated our Terms of Use to reflect our new entity name and address. You can review the changes here.
We’ve updated our Terms of Use. You can review the changes here.
/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.
    Purchasable with gift card

      name your price

     

lyrics

Das Blut strömt mir aus der Nase \ Und der Winter trägt das Licht in alle stillen Ecken dieses Zimmers \ Es bleibt doch alles so leer… \\ Ich greife um mich \ Und ziehe alles an mich, was noch hält \ Das Schreien all der Dinge die sterben müssen \ Das ist es nicht wert \\ Wenn der Sturm jetzt die Tür aufsprengt \ Und einen Schleier um mich legt \ Findet die Sehnsucht Platz bei dir; \ Zwischen all den Farben \ Am stillsten Ort der Welt \\ Der allerstillste Ort der Welt

credits

license

all rights reserved

tags

about

Nazca Lines Bergkamen, Germany

contact / help

Contact Nazca Lines

Streaming and
Download help

Report this track or account

If you like Nazca Lines, you may also like: